Livrare şi retur

Cumperi uşor - Returnezi uşor !

LIVRAREA produselor:

Livrarea se face prin curier rapid GLS transport.

  • Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 249 lei.
  • Pentru comenzile mai mici de 249 lei, transportul costă 16 lei.

Livrarea se face în orice localitate din România în 24-48 de ore lucrătoare, din momentul procesării comenzii, in functie de operativitatea firmei de curierat.

Statusul expedierii poate fi urmărit aici.

RETURNAREA produselor

Puteţi returna produsul în termen de 14 zile . În schimbul produsului, va returnăm banii, sau puteţi alege o altă mărime/un alt produs (vezi schimbul produselor). Pentru returnarea unui produs, va rugăm să ne anunţaţi pe email şi să completaţi formularul de retur.

Pentru a beneficia de drepturile de returnare/schimb, va rugăm să vă asiguraţi că produsul îndeplineşte următoarele condiţii:

  • NU prezintă semne de purtare sau mirosuri improprii;
  • Trebuie să conţină eticheta şi documentele cu care a fost trimis;
  • Este ambalat corespunzător;

În cazul în care aţi optat pentru returnarea produsului:

  • Costul transportului este suportat de către client, nu vor fi acceptate colete returnate cu plata transportului la strumfmall;
  • Nu vor fi acceptate colete returnate cu RAMBURS;
  • Produsele nu se pot returna prin Poșta Română;
  • Dacă aţi beneficiat de transport gratuit, iar în urma returnării unui produs valoarea produselor cumpărate (a comenzii) scade sub valoarea de 249 lei, gratuitatea transportului se pierde. Prin urmare, costul transportului în valoare de 16 lei, va fi dedus din suma pe care trebuie să v-o restituim.

Adresa de retur:

Miko Kids Line SRL

Mediapost Hit Mail Warehouse - Parc Industrial LOGIQ, Strada Buiacului nr. 2, Unitatea A2, poarta 3, Mogosoaia, judetul Ilfov, cod postal 077135.

Contravaloarea produselor returnate va fi restituită în maxim 7 zile lucrătoare de la data primirii acestora prin:

  • Virament bancar – pentru această situaţie va rugăm să ne transmiteţi, odată cu produsul, NUME TITULAR CONT, (Numele pe care este realizată comanda) NUMĂR CONT BANCAR şi BANCA la care aveţi contul – scrise cu majuscule.

SAU

  • Mandat poştal: prin Poştă Română, la adresa dvs (pe care ne-o veţi comunica pe email sau pe o coală A4, odată cu returul produsul), caz în care durata de rambursare se va prelungi cu câteva zile în funcţie de operativitatea Poştei Române.

Deteriorarea produselor sau punerea acestora într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Din motive de igienă, produsele de lenjerie intimă (chiloţi, dresuri, şosete, costume de baie, etc), nu se pot returna.

SCHIMBUL produselor

Dacă optaţi pentru schimbul produsului, va trebui să faceţi o nouă comandă pe site cu produsul dorit, iar în câmpul OBSERVAŢII să specificaţi acest aspect (inclusiv denumirea produsului pe care doriţi să îl returnaţi).

Un client beneficiază de un singur schimb gratuit.

Odată ce aţi beneficiat de un schimb gratuit, pentru următoarele schimburi veţi suportă costul transportului în valoare de 24 lei (livrare şi retur produse).

Când veţi primi NOUL COLET cu PRODUSUL NOU, veţi preda coletul cu PRODUSUL RETURNAT (în acelaşi timp).

  • Dacă noul produs are un preţ mai mare decât cel returnat, va trebui să achitaţi curierului diferenţa de preţ.
  • Dacă noul produs are un preţ mai mic decât cel comandat iniţial, vă vom restitui diferenţa în CONTUL dumneavoastra bancar (caz în care, va rugăm ca odată cu produsul returnat să ne transmiteţi pe email date complete ale contului dumneavoastră).

Deteriorarea produselor sau punerea acestora într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Din motive de igienă, produsele de lenjerie intimă (chiloţi, dresuri, şosete, costume de baie, etc), nu se pot returna.

Produse DEFECTE sau care prezintă deteriorări în momentul recepţiei sau produse LIVRATE GREŞIT.

 

Facem tot posibilul să evităm astfel de situaţii.

Însă, în cazul în care primiţi un produs defect sau un alt produs decât ce aţi comandat, va rugăm să contactaţi echipa strumfmall pe email: contact@strumfmall.ro sau tel: 0313 332 796 | 0723 316 578şi vom aranaja ca produsul să fie înlocuit sau va rambursăm contravaloarea acestuia. În acest caz va rugăm să completaţi formularul de retur. Costurile de retur şi de transport vor fi suportate de strumfmall. Pentru produse defecte va rugăm să ne contactaţi în primele 24-72 ore de la recepţie.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veţi plăti diferenţa, iar dacă valoarea produsului înlocuit este mai mică, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor.

Deteriorarea produselor sau punerea acestora într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Din motive de igienă, produsele de lenjerie intimă (chiloţi, dresuri, şosete, costume de baie, etc), nu se pot returna.

Va rugăm să citiţi cu atenţie termenii şi condiţiile noastre menţionate mai sus, iar în cazul în care aveţi nelămuriri va rugăm să ne contactaţi telefonic la numerele:

0313 332 796 | 0723 316 578

ORICE RETUR CARE NU RESPECTĂ TERMENII ŞI CONDIŢIILE STRUMFMALL, VA FI REFUZAT.

INFORMAȚII UTILE

CONTACTEAZĂ-NE

Str. Marinarilor, nr. 8, sector 1, Bucuresti
Program lucru
Luni – Vineri
09:00 – 18:00
0723 316 578
0313 332 796
contact@strumfmall.ro

Strumfmall.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul pentru folosirea acestora. Detalii